Datum objave: 13. listopada 2025.
Kategorija: Knjižnica

Školska knjižnica u funkciji odgoja

Sekcija za školske knjižnice Hrvatskog knjižničničarskog društva organizirala je i održala stručni skup pod nazivom 16. okrugli stol za školske knjižnice Školska knjižnica u funkciji odgoja u petak 3. listopada 2025. u Gradskoj knjižnici Rijeka.

Školska knjižnica ima značajnu ulogu u procesu odgoja i obrazovanja učenika. Organizacijom aktivnosti, radionica i projekata, knjižnica potiče kreativnost i istraživačke vještine učenika, omogućuje im pristup raznovrsnim izvorima znanja i osposobljava za cjeloživotno učenje. Cilj je okruglog stola razmjena ideja i primjera dobre prakse koje unapređuju i prenose vrijednosti dostojne čovjeka. Sudionici će raspravljati o integraciji knjižničnih resursa u nastavu, organizaciji aktivnosti koje potiču kritičko razmišljanje i istraživačke vještine, te ulozi knjižničara kao mentora. Posebna pozornost će biti usmjerena na suradnju knjižničara, nastavnika i roditelja u razvijanju osobnih potencijala učenika uvažavajući njihove specifičnosti i sposobnosti, kako bi se razvili u odgovorne osobe. Zaključci okruglog stola bit će usmjereni na razvoj strategija za unapređenje rada školskih knjižnica, naglašavajući njihovu ključnu ulogu u oblikovanju obrazovanih i društveno odgovornih mladih ljudi.

Izvor: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2025. URL: https://www.hkdrustvo.hr/programi/16-okrugli-stol-za-skolske-knjiznice-skolska-knjiznica-u-funkciji-odgoja/ (pristupljeno 13.10.2025.)

POSTER S PROGRAMOM

PROGRAMSKA KNJIŽICA

Knjižničarka Martina Plaščak i knjižničarka Nataša Narančić iz VI. osnovna škola Varaždin održale su predavanje, primjer dobre prakse s temom Društvene igre u školskim knjižnicama kao strategija za razvoj socijalnih i kognitivnih vještina.

Slikovni prikaz snimke zaslona “7 razloga zašto je dobro i korisno igrati moderne društvene igre?” iz prezentacije održanog predavanja dviju knjižničarki.

Pročitajte još

Novi naslovi u Knjižnici STŠOS

Novi naslovi u Knjižnici STŠOS

Zakasnina potiče učenika na odgovorno ponašanje planiranjem posudbe, zaduživanjem putemiskaznice i pravodobnim vraćanjem ili produžavanjem posudbe posuđenih knjiga. Izvor: Gl. V. KORIŠTENJE KNJIŽNIČNE GRAĐE I USLUGA, čl. 18., stavak (2), Pravilnik o radu školske...

Skip to content