Termini informacija

Poštovani roditelji, molimo vas da vaš dolazak u školu dogovorite sa nastavnicima putem e-maila, eventualno na telefon 494-604.

Dokument : Termin informacija_24._25. _12

Raspored zvona / Dnevna satnica

Telefonski brojevi
centrala

zbornica

voditelji praktične nastave/smjene

voditelj školske radionice

pedagoginja

knjižnica

psihologinja

494-600

494-604

494-602

494-608

494-603

494-609

499-030

e-dnevnik

e-Dnevnik za roditelje je web aplikacija kojoj mogu pristupiti roditelji učenika onih škola koje koriste e-Dnevnik sustav u tekućoj školskoj godini.

Putem ove aplikacije roditelju je omogućen uvid u osobne podatke, ocjene, izostanke, bilješke, planirani raspored pisanih zadaća i ostale podatke o djetetu koje su predmetni nastavnici i razrednik unijeli u e-Dnevnik. Aplikacija e-Dnevnik za roditelje dostupna je na adresi https://ocjene.skole.hr.

U sustav se roditelji mogu prijaviti isključivo putem sustava e-Građani. Ukoliko želite koristiti e-Dnevnik za roditelje, više informacija kako postati e-Građanin potražite ovdje.

Upute za korištenje e-Dnevnika za učenike i roditelje dostupne su ovdje.

e-potvrde

Poštovani roditelji i učenici,

Potvrde za učenike koje su se prije izdavale samo u tajništvu škole od sada možete dobiti i digitalnim putem, preko poveznice https://potvrde.skole.hr/login

Klikom na poveznicu izdavanje potvrda učenici se mogu prijaviti svojim AAI identitetom (podaci kojima se prijavljuju u e-Dnevnik) ili roditelji svojim pristupnim podacima u sustavu e-Građani (minimalno razina sigurnosti 3) i ispisati digitalnu potvrdu o školovanju.

U padajućem izborniku bira se svrha potvrde.

Potvrde izdane putem ovog portala zamjenjuju u potpunosti potvrde iz škole u svim pravnim poslovima (Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ; NN 62/17).

Potvrde možete ispisati ili poslati na potrebnu adresu te one u potpunosti zamjenjuju potvrdu iz škole.

Sustav za izdavanje potvrda podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica.

Pristup portalu e-Potvrde

Podsjetnik za roditelje

VAŽNOST OSIGURAVANJA OSNOVNIH UVJETA ZA UČENJE I RAZVIJANJE NAVIKA UČENJA KOD KUĆE

OSIGURANO MJESTO UČENJA

Svaka promjena mjesta učenja zahtijeva i dodatno vrijeme za adaptaciju na novu okolinu, što smanjuje motivaciju za rad. Preporuča se učiti za stolom, sjedeći na stolici, iako u ovom zahtjevu ne treba pretjerivati, zbog velike napetosti mišića.

Cilj: Dijete je već dolaskom na mjesto učenja djelomično pripremljeno za učenje.

PLAN UČENJA

Svaki čovjek tijekom dana ima razdoblja kada se osjeća najspremnijim za učenje ili neki drugi rad. Planiranje učenja smanjuje neracionalno korištenje vremena. Realizacija plana zahtjeva od djeteta razvijanje samodiscipline i kontinuirano učenje svakog dana. Preporuča se tri do četiri sata dnevno, ako je dijete aktivno na nastavi.

Cilj: Planiranje učenja predstavlja osnovu za racionalnim korištenjem vremena.

PRAVILNA UPORABA UDŽBENIKA

Pravilna uporaba udžbenika podrazumijeva orijentacijsko upoznavanje teksta, uvid u sadržaje, te detaljno proučavanje teksta (podcrtavanje važnog, nepozantog ili nejasnog). Ilustracije, crteže ili grafikone ne smije se preskakati, već je potrebno proučiti njihovu funkciju u sklopu teksta.

Cilj: Znati se koristiti udžbenikom ili drugim edukativnim materijalom osnova je uspješnog učenja.

ČITANJE NA GLAS

Ako želimo nešto trajno zapamtiti, potrebno je uključiti što više osjetila. Kombiniranje čitanja i glasnog ponavljanja pročitanog omogućuje bolje reproduciranje.

Cilj: Čitanje naglas pomaže boljem pamćenju, između ostalog jer je brzina čitanja smanjena na polovinu, te se sadržaji lakše pamte.

GRUPIRANJE ZADATAKA I BILJEŠKE

Sadržaje koje je potrebno naučiti, potrebno je podijelilti na manje cjeline. Grupiranje omogućava bolju organizaciju sadržaja i povezivanje s prethodno naučenim.

Cilj: Dobra organizacija sadržaja olakšava proces učenja, a osim toga uspješnost u organizaciji utječe i na samu kvalitetu sadržaja.

PONAVLJANJE

Najbolja provjera jesu li određeni sadržaji usvojeni jest pokušaj glasnog prepričavanja bitnih dijelova sadržaja.

Cilj: Provjera znanja omogućava da se ustanovi razina usvojenosti sadržaja.

POTICANJE DJETETA NA UČENJE KOD KUĆE I KORIŠTENJE RAZLIČITIH IZVORA ZNANJA
  • Stvaranje pozitivnih odnosa između roditelja i djeteta
  • Poticanje djeteta na učenje, čitanje i istraživanje
  • Pokazivanje da roditelj cijeni učenje
  • Pokazivanje interesa za ono što dijete uči, stvara, istražuje
  • Razgovor, diskusija roditelja i djeteta o onome što dijete zanima, o njegovim idejama, aktivnostima
  • Osiguravanje posebnih izvora znanja (enciklopedije, leksikoni, časopisi)
  • Poticanje djeteta na radoznalost i upornost
  • Ohrabrivanje djeteta na nove aktivnosti i kontakte s odraslima i s vršnjacima
  • Pažljivo i s interesom slušanje što dijete govori
  • Iskazati interes i poštovanje prema djetetu
Priručnik za roditelje - Trebamo li brinuti?

Adolescencija je doba odrastanja u kojem osoba uspostavlja ravnotežu između djetinjstva i zrelosti.
U ovom razdoblju mlada osoba nerijetko odbija roditeljsku kontrolu i sve se više povjerava vršnjacima. Ovo razdoblje promjena, osim adolescentima može biti zbunjujuće i njihovim roditeljima te Vam stoga, dragi roditelji, donosimo mali pregled mogućih promjena karakterističnih za adolescenciju te strategije koje Vam mogu pomoći u davanju podrške adolescentu.

Što znači biti podrška djetetu?

U današnje vrijeme roditelji često mogu čuti od stručnjaka ili pročitati na portalima “budi podrška svojem djetetu”, no što točno podrazumijeva riječ podrška nije lako za odgonetnuti. Podršku svatko može definirati na svoj način, a evo kako ju definira klinički psiholog i profesor skupine predmeta vezanih uz dječje mentalno zdravlje – Paul Stallard:

P – Pokažite djetetu kako da bude uspješno.

O – Ono ima problem i treba vašu pomoć – shvatite to.

D – Dovoljno strpljenja u pristupu.

R – Radite na tome da pokuša.

Š – Što ono čini? Promotrite.

K – Kada uloži trud, nagradite ga i pohvalite.

A – Ako je dijete voljnož, razgovarajte o tome što ono čini.

Skip to content