preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Tražilica


Raspored sati

ZA UČENIKE

ZA NASTAVNIKE

(objavljeno 23.5.2020.)

Raspored zvona

Prije podne / "A" smjena

1. sat  07:10 - 07:55
2. sat 08:00 - 08:45
3. sat 08:50 - 09:35
4. sat 09:50 - 10:35
5. sat  10:40 - 11:25
6. sat 11:30 - 12:15
7. sat 12:20 - 13:00

 

Poslije podne / "B" smjena

1. sat 13:15 - 13:55
2. sat 14:00 - 14:45
3. sat 14:50 - 15:35
4. sat 15:50 - 16:35
5. sat  16:40 - 17:25
6. sat 17:30 - 18:15
7. sat 18:20 - 19:05

 

Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisne stranice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2011.

Ukupno: 302228
Ovaj mjesec: 987
Ovaj tjedan: 135
Danas: 45
Podsjetnik za roditelje

VAŽNOST OSIGURAVANJA OSNOVNIH UVJETA ZA UČENJE I RAZVIJANJE NAVIKA UČENJA KOD KUĆE

 

OSIGURANO MJESTO UČENJA

Svaka promjena mjesta učenja zahtijeva i dodatno vrijeme za adaptaciju na novu okolinu, što smanjuje motivaciju za rad. Preporuča se učiti za stolom, sjedeći na stolici, iako u ovom zahtjevu ne treba pretjerivati, zbog velike napetosti mišića.

Cilj: Dijete je već dolaskom na mjesto učenja djelomično pripremljeno za učenje.

 

PLAN UČENJA

Svaki čovjek tijekom dana ima razdoblja kada se osjeća najspremnijim za učenje ili neki drugi rad. Planiranje učenja smanjuje neracionalno korištenje vremena. Realizacija plana zahtjeva od djeteta razvijanje samodiscipline i kontinuirano učenje svakog dana. Preporuča se tri do četiri sata dnevno, ako je dijete aktivno na nastavi.

Cilj: Planiranje učenja predstavlja osnovu za racionalnim korištenjem vremena.

 

PRAVILNA UPORABA UDŽBENIKA

Pravilna uporaba udžbenika podrazumijeva orijentacijsko upoznavanje teksta, uvid u sadržaje, te detaljno proučavanje teksta (podcrtavanje važnog, nepozantog ili nejasnog). Ilustracije, crteže ili grafikone ne smije se preskakati, već je potrebno proučiti njihovu funkciju u sklopu teksta.

Cilj: Znati se koristiti udžbenikom ili drugim edukativnim materijalom osnova je uspješnog učenja.

 

ČITANJE NA GLAS

Ako želimo nešto trajno zapamtiti, potrebno je uključiti što više osjetila. Kombiniranje čitanja i glasnog ponavljanja pročitanog omogućuje bolje reproduciranje.

Cilj: Čitanje naglas pomaže boljem pamćenju, između ostalog jer je brzina čitanja smanjena na polovinu, te se sadržaji lakše pamte.

 

GRUPIRANJE ZADATAKA I BILJEŠKE

Sadržaje koje je potrebno naučiti, potrebno je podijelilti na manje cjeline. Grupiranje omogućava bolju organizaciju sadržaja i povezivanje s prethodno naučenim.

Cilj: Dobra organizacija sadržaja olakšava proces učenja, a osim toga uspješnost u organizaciji utječe i na samu kvalitetu sadržaja.

 

PONAVLJANJE

Najbolja provjera jesu li određeni sadržaji usvojeni jest pokušaj glasnog prepričavanja bitnih dijelova sadržaja.

Cilj: Provjera znanja omogućava da se ustanovi razina usvojenosti sadržaja.

 

POTICANJE DJETETA NA UČENJE KOD KUĆE I KORIŠTENJE RAZLIČITIH IZVORA ZNANJA

  • Stvaranje pozitivnih odnosa između roditelja i djeteta
  • Poticanje djeteta na učenje, čitanje i istraživanje
  • Pokazivanje da roditelj cijeni učenje
  • Pokazivanje interesa za ono što dijete uči, stvara, istražuje
  • Razgovor, diskusija roditelja i djeteta o onome što dijete zanima, o njegovim idejama, aktivnostima
  • Osiguravanje posebnih izvora znanja (enciklopedije, leksikoni, časopisi)
  • Poticanje djeteta na radoznalost i upornost
  • Ohrabrivanje djeteta na nove aktivnosti i kontakte s odraslima i s vršnjacima
  • Pažljivo i s interesom slušanje što dijete govori
  • Iskazati interes i poštovanje prema djetetu


Virtualna šetnja

Naši EU projekti

Naši učenici i nastavnici su putovali u sklopu Comenius i Erasmus+ projekata.

Pogledajte gdje smo sve bili !


Solarna kuća
 

HTEC


Kutak za učenike


Kutak za nastavnike


 


Mapa praktične nastave


Natjecanje


D2.4 - Majstorska škola


European School Company


FAQ
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Da li treba učiti nove tehnologije (CNC, CAD, CIM...)?





Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju