preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Tražilica
Raspored sati
Raspored zvona

Prije podne / "A" smjena

1. sat  07:10 - 07:55
2. sat 08:00 - 08:45
3. sat 08:50 - 09:35
4. sat 09:50 - 10:35
5. sat  10:40 - 11:25
6. sat 11:30 - 12:15
7. sat 12:20 - 13:00

 

Poslije podne / "B" smjena

1. sat 13:15 - 13:55
2. sat 14:00 - 14:45
3. sat 14:50 - 15:35
4. sat 15:50 - 16:35
5. sat  16:40 - 17:25
6. sat 17:30 - 18:15
7. sat 18:20 - 19:05

 

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisne stranice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2011.

Ukupno: 202965
Ovaj mjesec: 1201
Ovaj tjedan: 230
Danas: 18
Vijesti

Dan učitelja u našoj školi obilježili smo na poseban način

Pod satima matematike odradili smo pedagošku radionicu igranja uloga.

Ovaj puta uloge učenika i učitelja bile su zamijenjene!

Tako su učenici 2.s3 (M.Puškarić), 3.te (N.Tomić) i 3.tv razreda (F.Brnjetić) postali učitelji na jedan sat, a nastavnica A.Glavaš je postala učenica.


O tome što su rekli, kakvo im je to iskustvo bilo, kakav je bio razred, kakva je bila nastavnica kao učenica te kako su razredi doživjeli svoje “nove nastavnike” možete pročitati u nastavku.

 


Marko Puškarić, iz 2.S3 razreda, rekao je kako mu je ovo bilo najgore iskustvo do sada, da se jako umorio i da mu je jako teško bilo stajati cijeli sat i objašnjavati. Da mu je razred bio dobar, jedino da je “učenica Glavaš” sjedila kao da je u birtiji, koristila mobitel i unatoč upozorenjima nije htjela pisati.

Razredu se “novi nastavnik” svidio i rekli su da im je čak i objasnio neke stvari koje im nisu bile jasne.

 

 

Fabijan Brnjetić, iz 3.TV razreda, rekao je kako mu je bilo izrazito naporno, pogotovo, stajati cijeli sat i obilaziti učenike da vidi tko što radi. Kaže da je razred bio težak za suradnju, a nekim je učenicima čak dodijelio plusiće (Balić, Lutring) za suradnju, no neki su dobili i bilješku da nisu ništa radili na satu.

Razred je rekao da su prvo bili zbunjeni dok se “novi nastavnik” nije saživio sa svojom ulogom i da nisu razumjeli što treba raditi, ali da je kasnije bilo odlično i da je bio izrazito pravedan.
 

 

Učenik Niko Tomić, iz 3.TE razreda, na početku je vrlo šaljivo pristupio svojoj novoj ulozi, no kako je vrijeme odmicalo bio je sve ozbiljniji i stroži. Rekao je da je sretan što mu se pružila takva prilika, a posebno mu je bilo teško uspostaviti komunikaciji sa svim učenicima i doprijeti do svih. On je pohvalio učenike Barišića i Farčića, za koje je rekao da je i očekivao lijepu suradnju, a neke učenike je nagrdio, kao i učenicu Glavaš koja se gađala papirićima iz zadnje klupe.
 

 

Što je na sve to rekla nastavnica Amanda Glavaš?


Ovo iskustvo bilo je izrazito zanimljivo i iskreno nisam znala što očekivati na početku. Moram priznati da sam se iznenadila jer su se sva trojica naših nastavnika odlično snašla za što su bili nagrađeni. Svi su se vodili onom disciplina prije svega, a moj je zadatak bio oponašati loše ponašanje učenika općenito, da vide kako to izgleda iz druge perspektive. Tako sam ja neprestano pričala, tipkala na mobitel, nepristojno sjedila, ustajala se bez dozvole, gađala papirićima, a najsimpatičnije mi je bilo stalno ispitivati “kad će nama to trebati”, “zašto mi to radimo”, “kada će zvoniti” i sl. te čekati odgovore! No, moram priznati, dobro su se snašli i u mnogim situacijama i rečenicama sam prepoznala pojedine nastavnike naše škole. Također, moram napomenuti da su učenici koristili različite metode rada, nije to bila samo frontalna nastava, što je svakako pohvalno. Sve u svemu, ovo je bilo jedno odlično iskustvo i za razrede i za mene, a mislim da je bilo poučno za sve te da bismo to mogli u budućnosti i češće, ali i ozbiljnije, prakticirati.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Plaščak   datum: 5. 10. 2018.

Virtualna šetnja

Naši EU projekti

Naši učenici i nastavnici su putovali u sklopu Comenius i Erasmus+ projekata.

Pogledajte gdje smo sve bili !


Solarna kuća
 

CNC
 

HTEC


Kutak za učenike


Kutak za nastavnike


 

 


Mapa praktične nastave


Natjecanje


D2.4 - Majstorska škola


European School Company


FAQ
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Da li treba učiti nove tehnologije (CNC, CAD, CIM...)?





Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju